Wednesday, August 27, 2008

Vahelduseks

Ei ole pokkrit mänginud viimased päevad ja peale eile õhtul bowlingus ja söömas käimise polegi praktiliselt midagi teinud. Olen lihtsalt oma loorberitel puhanud ja raskest nädalast taastunud. Kuna midagi suurt kirjutada ei ole enda elust, siis viskan alla video mis peaks normaalsel inimesel tuju tõstma. Seda videot vaadates suudan ainult mõelda(mitte et ma tahaks seda olukorda), aga kui ma oleks poissmees, siis selline aasta oleks ilmselt täpselt paras ühekorra ära kogeda. Kunagi nägin interviuud selle tüübiga kus ta rääkis et tal on plaan seda teha ja ma arvan et see video kukkus pullilt välja(ja tema elukogemuste pagas kasvas tohutult).

http://www.youtube.com/watch?v=zlfKdbWwruY&feature=user

1 comment:

vsiu100 said...

vaatasin selle video läbi.
ja siis vaatasin uuesti. väga hea.
paljud kohad olid väga tuttavad. ja veel rohkemad,kuhu tahaks minna.sest ilma kohal käimata ei tajuta tegelikult suurt midagi.krt, ma ei saa purgis elada. anyway, ty ,motiveeriv,et mingit reisi kavandama hakata.