Saturday, August 2, 2008

Trip Report

Kuna suutsin siin ikkagi neti yhenduse saada, siis teen ka vaikse reisi raporti.

Esimene paev midagi erilist Bernis ei teinud ja lihtsalt harjusin ideega et siin tommatakse mulle kott pahe igal juhul :) Kui keegi kurdab hindade parast Eestis, siis yks reis Shveitsi ja see probleem peaks loppema. Kuna pidime 3:30 hommikul arkama ja lend valjus Tallinnast 6:20, siis kui kell 18 hotelli tagasi joudsime jain praktiliselt kohe magama ja ei arganud ennem reede hommikut. Reedel laksime linnapeale jalle ja leidsime yles mingi keskaja show yhes Berni kindluses. Show oli paris normaalne ja jattis korralik elamuse. Kuna reedel oli Shveitsi rahvuspaev, siis ohtul toimus igalpool yritusi ja meie valisime koha mis asub Berni aarelinnas kuskil paar kilomeetrit linnast korgemal kuhu sai soita vaikse rongiga mooda mage. Vaade oli sealt kergelt oelda voimas. Seal maeotsas istudes avanes vaade linnale, selle taga olevatele poldudele ja nende taga olevatele magedele. Seal istusime, soime oma wienershnitslit ja kuulasime muusikat. Tana laksime hommikul rongiga Genfi ja juba see rongisoit oleks elamust vaart olnud. Genf ise oli ilus linn, aga olen nous 100% sobraga et Bern on kindlasti parem koht kui Shveitsi tulla sest Genf on ikkagi juba praktiliselt Prantsusmaa. Genfis sain ka teada et olen ikkagi kellapede ja peaaegu ostsin endale TAG'i sealt(ilmselt suures tahtmises sopradele valesid telle anda oma joukuse kohta). Kuigi kohapeal kella ara ei ostnud, olen ikkagi 99% kindel et see kell minu kaepeal lopetab :) Tahaks siia lingi panna kellast, aga kuna kasutan windowsi oma maci peal, siis ei saa copy-paste'da ja ei viitsi tahthaaval kirjutada seda linki. Jargmised 2 paeva on plaanis veel moned vaatamisvaarsused siin ara vaadata ja teisipaeva ohtul juba tagasi.

P.S. Tanan vanapeeru selle lingi eest mis ta eelmise posti kommentaaridesse pani. Mul on plaan natukene rohkem selle kohta kirjutada kui tagasi jouan.

No comments: