Tuesday, August 26, 2008

Hüüumärk Augustile

Kui august oli juba mu selle aasta parim kuu, siis eile(tegelikult küll üleeile) sai pandud ka hüüumärk. Kuna olin Pärnus ja netis ei olnud, siis mul polnud aimugi et Benton(kes võttis pausi pokkrist vahepeal) otsustas ikkagi mängida pühapäevasid turniire. Ta cashis 750K GTD turniiril väikselt, jäi 50ndaks Sunday Brawlil kuskil 1K kanti ja siis päeva lõpuks arvas et oleks ikkagi vaja üks sunday major ära võita ja võitis UB 200K GTD ja 45K. Mul on loomulikult enda jaoks väga hea meel, aga isegi rohkem tema jaoks et ta sai lõpuks ühe suurema võidu. Ma olen ennemgi seda öelnud ja ütlen jälle, ta on üks parimaid turniiri mängijaid keda tean ja ma olen õnnelik et ta on nõus minuga seda deali tegema. Ma arvan et see turniir andis talle viimase enesekindluseks vajaliku laengu ja see on ainult algus tema turniiri karjääris. Loodetavasti WCOOP ajal ta jooks jätkub ja sealt saab ka kirja korraliku tulemuse.

2 comments:

Kaitz20 said...

Congratz,

Kui sõber näitab nii häid tulemusi, kas on tal üldse mõtet jätkata Sinu poolt pakutud dealiga, kuna ilma ta teeniks ilmselt rohkem?

sven21 said...

Ta on inimene kes saab aru et kui sa oma parimal ajal ei keera selga teistele, siis nemad ei keera selga sulle kui ei ole nii head ajad. Mul on temaga pikk ajalugu ja ta on üldse inimene kellega koos ma hakkasin pokkerit mängima.