Tuesday, August 12, 2008

Natuke siis selle lingi kohta

Tuleb välja et minu kohta on teema 2p2 foorumis ja sellest teemast loen endajaoks välja ainult positiivset. Teema ise on siin: http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=165297

Ma arvan et see table image mis mul selle teema järgi tundub olevat on ideaalne PLO's. Sa tahad et su vastased arvavad et sa oled super loose ja bluffid palju ja callid palju. Ma vahetan suht tihti sessi jooksul käiku LAG'i pealt TAG'i peale, aga meeldejäävamad käed on alati LAG'ina mängitud käed vastaste jaoks ja see võimaldab mul seda imaget väga hästi enda jaoks ära kasutada kui hoo maha võtan. Ma vaatan neid super loosilt mängitud potte mille kaotan kui investeeringut sellesse et mu vastased lähevad rohkem lahti ja saan hiljem oma ausate käte pealt tunduvalt rohkem actionit. See stiil põhjustab kindlasti suuremaid kõikumisi, aga ainus mis loeb on lõpptulemus. Ja ainult esimene postitus on juba hea näide kuidas see stiil on positiivne. Igakord kui sa saad vastased ennast rereraisima omahas täieliku bluffiga, siis sa oled midagi õieti teinud. Ma arvan et hoida ennast selle mängijana kelle vastu sa tõesti kunagi ei tea kas vastas on korralik käsi või bluff on ülitähtis omahas või pokkris üldse ja kui sa oskad seda teadmist õieti ära kasutada, siis on sinu vastu väga raske mängida.

Pokkri kohapealt niipalju et eile vastu mingit loogikat(olin väsinud ja halvas tujus) mängisin 10 tunnise maratoni ja esimest korda üle pikka aja võin öelda et läksin sessi keskel tilti. Miinus kasvas päris suureks kõige halvemal hetkel, aga lõppes siiski ainult paari buyinniga. Täna oli tunduvalt parem päev ja natuke üle tunni kestnud sessiga sain tagasi eilse kaotuse ja veel 3 buyinni plussi.

Teen ka väikse editi, aga tuli meelde just selle foorumi teema nimega üks naljakamiad lugusid minu online pokkeri karjääris. See oli kuskil 5 aastat tagasi ja mängisin Ultimatebet'is 2/4 HU NL vastase vastu keda polnud kunagi ennem näinud. Tal oli omamoodi mängustiil ja minu õnneks mitte väga hea stiil ja peale kuskil 2K kaotamist ta läks minema. 15 minutit hiljem tuli lauda uus mängija "nevsetahi" ja mängis täpselt samamoodi. Peale 1K kaotust istus välja ja ütles: "loe mu nimi tagurpidi" :) Nimi ultimatebetis oli loomulikult sven21 :) Ma kahtlen et ennem või pärast olen suutnud kedagi piisavalt tilti viia at nad avaks uue arve minupärast :)

6 comments:

Lennart said...

Issand, kui lahe! :)

Ranka said...

LOL IHATEVENAMENTS.

mmm said...

rofl, n1

Keiss said...

jess, õiged mõtted! Olen ise ka sama üritanud, et vahetan käinku vastavalt olukorrale, kas LAG või TAG ning see toob tõesti suurt edu! Oleks mul ka sama meeletud kpgemused vaid...

tdx said...

väääga huvitav oli lugeda seda, sa võiksid veel sellised tähelepanekuid / analüüse kirjutada.

Kaitz20 said...

Aitäh Sven, et blogi otsustasid jätkata.
Ma pole kunagi PLO osanud, Texas sh nl 200 on piisavalt palju halbu mängijaid ,et teenida 3x rohkem tavatööst 2x väiksema ajakujuluga (see ei tähenda, et päevatööst loobuksin:)).
Kuid tahan rõhutada järgmist: Sa oled minu jaoks kõige olulisem iidol, kes mängides veikesel arv käsi suudab näidata väga häid tulemusi, kui plo 400 50K-100K käte regular. Kunagi loodan, et ka minu nime mainitakse 2+2 lehekülgedel :), kui vastane kellega ei taheta sh nl mängu mängida.
Edu laudades,