Sunday, August 10, 2008

Freeroll mis ei olnud free

Olen viimased kaks päeva perega aega veetnud ja ei ole isegi mingit tahtmist olnud pokkrit mängida. Eile käisime tuttava lapse sünnipäeval ja veetsime õhtu vanalinnas. Kui koju jõudsime, siis kahjuks tuli meelde et mul on õhtul Ironman Freeroll ja loomulikult oli vaja kõrvale ka mõned PLO lauad lahti tõmmata. Freerollil suutsin ühel hetkel AK'ga AA otsa komistada ja sinna läks see. PLO's oli ka väga halb jooks ja kaotasin enamuse suurematest pottidest üks hetk. Lõpptulemus midagi hullu ei olnud, aga arvestades et ainus põhjus miks üldse mängisin oli see freeroll, siis freerolliks seda ma eile kutsuda ei saanud :) Viskan alla ka käe mis oli suht ehtne näide kuidas eile jooksis. Millegipärast mulle flopis allin minek meeldis :)

http://www.pokerhand.org/?3024023

Ilmselt homme kirjutan siis lõpuks natuke selle foorumi teema kohta.

7 comments:

Keiss said...

olid küll eduseisus, aga ega reatõmbajal ka viletsad seisud just polnud tõesti, aga metsikud summad ikkagi ühes potis!

sven21 said...

Lol, tal oli ainult 3 rea outi ja ka nende vastu oli mul reoutid mastiks, majaks ja suuremaks reaks. Ma olin 87.56 favoriit. Ja selle käe point on: paremat floppi on raske tahta, topset + lahtise reaost + mastiost. Kui neid ei võida, siis on raske plussi jääda.

Keiss said...

Selge see, ma ise ei läheks vastase käega flopigi vaatama. Aga kust ta teada võis, et sul AAxx käes eks?

Rainman said...

Ma ei saa aru,miks sa nii igava käe üles panid ja näitad mingit haledat bad beati.
Mis viga on nii mängida kui nutsiga betid ja keegi reraisib sind
Huvitav oleks kuda sa oleks flopist nt mänginud mingi K34 ja kuda sa siis oma AAxx edasi mängid...

sven21 said...

Selle käe postituse mõte ei olnudki a: öelda et vastane mängis halvasti või b: alustada arutelu strateegiast. Lihtsalt ei ole tükk aega nii ilusale flopile AA'ga pihta saanud. Lihtsalt eile õhtune jooks oli sarnane tugev paar tundi järjest kui suurem pot tekkis ja panin käe peale mida tegin 15 minutise pausi, sest see oli hüüumärk sessioonile ja iseloomustas hästi kuidas sess kulges.

Unknown said...

rainmanile: Ma ei saa aru miks sa siin postitad ja näitad mingit haledat üleolekut. Mis viga kommida kui omal koore all munad pehmed on ja kellelgi on tahtmist, oskusi ja annet midagi tõesti hästi teha. Huvitav oleks kuda(???) sa suudaksid ise väheke vinguvabamalt olla ja ... teksti lõppu panemata jätta
...

Sander1305 said...

See flop oli Sveni tasku kaartidele ideaalne ja see kaotus oli lihtsalt mega bad beat(ise polegi vist nii hästi floppi tabanud).
to suitsetamine:Rainmanni puhul pole samuti mingit üleolekut näha-pigem alandlikku huvi, kuidas mängitakse rohkem lahtisi floppe?