Friday, July 17, 2009

Quality time

Teisipäeval läksid mu naine koos emaga Rooma ja mina jäin lapsega Eestisse. Teisipäeva ohtul pidin siiski vanaema lapsehoidmis teenuseid kasutama, sest oli juba ammu paika pandud plaan minna Bob Marley Bandi kuulama. Ohtu oli lobus ja koju joudsin päris hilja. Kolmapäeval vaatamata magamata olekule ja parajalt halvale enesetundele otsustasin hoida lubadust lapsele ja loomaaeda minna. Väljas olev kuumus ei aidanud kindlasti kaasa minu yldisele enesetundele, aga lapse reaktsioon loomadele oli seda ikkagi väärt. Ohtul läksin kylla sobrale kes oli samamoodi lapsehoidjaks sattunud. Eile votsin päeval rahulikult ja ohtupoole yhines minuga sober koos perega et randa minna. Olime rannas kuskil 21ni ohtul ja laps oleks ilmselt veel kauemgi olnud. Täna tuleb naine lopuks koju ja ma saan homme Joelähtmele(about f'ing time). Pyhapäeval lähevad naine ja ema Stockholmi, aga seekord votavad lapse kaasa nii et kui vahegi ilma on, siis suht kindel mida ma teen nii päeval kui ohtul :)

2 comments:

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Kaitz20 said...

Sven, kui mul on 7k$ bankroll ja soov omahat õppida, mis laudadest ma võiksin alustada FTP-s?
Arvan, et Omaha Manager peaks olema ok tööriist, et laudades mängida.
Kui on veel mingeid soovitusi, siis kuulan hea meelega :)