Wednesday, August 12, 2009

Vahepealse kokkuvote

Pole vist blogimisest nii pikka pausi ammu olnud. Juuli lopus ja Augusti alguses olen mänginud metsikus koguses golfi ja enda kohta minimaalses koguses pokkrit. Kui olen pokkrit mänginud, siis väga nokk kinni/saba lahti sesse. Golfi kohapealt hakkan saama enda kohta suht tippvormi ja eelmine nädal mängisin kahe löögiga parema rekord ringi mis ennem oli(87). Sealt korralikuks mängijaks arenemisele veel ruumi jätkub korralikult ja mulle on alati meeldinud proovida mingil uuel alal ennast yletada. Muidu olen votnud suht rahulikult ja palju pere ja sopradega aega veetnud. Oleme käinud jahiga soitmas, grillimas, paaril synnipäeval jne. Käisin ka yhel Summer Festivali turnal mis juhuse tottu(ei leidnud seepäev kedagi kes saaks golfi mängida) oli Omaha turniir ja suutsin sealt lahkuda ilma yhtegi kätt voitmata. Viimane käsi oli vähemalt natukene lobusam kui raakisin Madise pimeda allin'i panemiseks ära kui mul oli järgi ca 2K 5K starting stackist ja kui kaardid lahti keerasin vaatas vastu AAQQ, Madisel 2237, aga flopis 2 ja bye bye. Täna alustasid mu naised reisi kodupoole ja nyyd saan viimased paar nädalat yksi olla. Täna ohtul Brasiilia-Eesti mängule ja ilmselt ylejäänud nädal pokker/golf kui ilm lubab. Laupäeval Pärnusse minek ja kauaks sinna jääme pole veel kindel, oleneb enamasti ilmadest.

No comments: