Wednesday, July 1, 2009

Juuni kokkuvõte

Juuni oli natuke alla keskmise kuu pokkri kohapealt terve kuu, aga suutsin vähemalt korraliku lõpu saada kui eile võitsin 16.5 buyinni peale päris pikka sessi. Hea uudis minujaoks on mu mängu kvaliteet hetkel ja loodan et ülejäänud suvi mängivad kaardid natukene paremini välja. Suht raske uskuda üldse et Juuni on juba möödas ja Juuli alanud. Terve kuu oli suht korralik tamp peal ja neid päevi kus midagi ei teinud peale pokkri oli väga vähe. Vähemalt olen see suvi Eestis saanud natukene rohkem golfi mängida ja ka ilmad keerasid vähemalt hetkeks ilusaks. 8ndal Juulil tuleb Eestisse mu ämm ja siis tuleb vist hakata Eesti peal tuure tegema. Ka lähevad nad koos mu naisega Rooma kolmeks päevaks ja see saab olema huvitav 3 päeva minujaoks, sest laps jääb minuga ja ma ei ole pidanud lapsehoidja olema kunagi üle 7-8 tunnise perioodi. Juuliks ainus eesmärk on mängida korralik arv käsi ja tulemus tuleb mis tuleb.

No comments: