Friday, July 10, 2009

Respect Olde Hansa!

Eile käisime naise ja ämmaga Olde Hansas söömas ja pean mainima et seal on väga head söögid. Kõige muljet avaldavam moment tuli minujaoks siiski hetkel kui kuulsin fantastilist upselling ideed. Kui mina oma õlu eesti keeles tellisin, siis küsiti kas suur või väike ja anti mulle ausalt valida kui suurt ma tahan. Paar minutit hiljem aga kuulsin kui sama ettekandja võttis tellimust välismaalastelt kõrval lauas ja kui mees õlut tellis, siis selle asemel et talle pakkuda big or small küsis ta hoopis: "would that be mens size or ladies size?" Ma tahaks tõsiselt näha meest kes selle kohapeal võtaks väikse õlu :)
Pokker on see kuu endiselt väga heas rütmis ja loodetavasti suudan lasta selles tempos suve lõpuni(kuigi see vist võimatu, hetkel ca 23-25BB/100). Olen ka 2 korda käinud Pargis cashis ja esimene kord võitsin ja eile kahjuks kaotasin rohkem. Tundub et peale Fulltilti update'i ei saa enam käsi PT'sse laadida ja niisiis panen alla viimase kuu aja graafiku, sest tundub et neid mingi aeg enam panna ei saa :)
Golfi olen ka saanud mängimas käia parajalt ja vorm on ikka natuke alla selle kus peaks. Õnneks plaan homme jälle minna ja loodetavasti saan ka lõpuks alla 90 ringi kirja see suvi.

No comments: