Thursday, January 8, 2009

Teel Eestisse

Hetkel loon aega parajaks Gatwicki lennujaamas. Reis hakkas meeldivalt kui joudsin Lafayettis lennujaama ja tuli valja et Houston-Gatwick lend kuhu mul pilet broneeritud oli ei eksiteerinud enam. Ostsin piletid eestis reisibyroost ja Continental oli neile teada andnud oktoobris et lend on cancelled ja nad ei pidanud vajalikuks seda infot mulle edasi anda. Onneks oli koht Houston-Heathrow lennupeale ja tuli lihtsalt vaike ebamugavus juurde et yhest lennujaamast teise saada. Lendude vahe oli AINULT 9 tundi, nii et tykk aega mida parajaks lyya. Mis seal ikka, tuli osta adapter inglise kontakti jaoks ja vaike sess teha. Mulle avalikus kohas mangimine tavaliselt ei istu, sest tahelepanu on korralikult hairitud ja kui olin paar buyinni voidus, siis tegin heameelega lopu sellele. Nyyd vaja veel paar tundi oodata ja olengi tana ohtul Tallinnas. Oosel on ylikooli jalgpalli finaal mida vaatame sopradega ja selle ajapeale kui magama saan olen ilmselt yleval olnud kuskil 40 tundi jarjest, woohoo.

1 comment:

Ranka said...

Väga meeldiv postitus :) Ma ei tea miks aga see on sinu blogi ajaloo parim postitus :=)