Saturday, January 24, 2009

EM kokkuvõte

Neljapäeval algas studi turniir normaalselt ja esimeseks breakiks olin stacki kasvatanud, aga kahjuks sellega see ka lõppes. Peale seda ei võitnud enam ühtegi kätt ja kaotasin suure osa stackist kui sain neljandal tänaval QQQ mis enam ei paranenud ja komistasin vastase maja otsa kellele tuli maja nii et paari väljas tal ei olnud. Peale turniiri läksin sõbra juurde kus jõime õlut edasi ja kella kahe paiku otsustasime et võiks minna cashi mängima. Mäng venis kella 8:30neni hommikul ja kui lõpuks koju jõudsin oli kell 10 hommikul. Järgmine päev jõudsin vaevu omaha turniirile ja enesetunne jättis kergelt öeldes soovida ja kaardijooks sellel turniiril andis halvale enesetundele veel juurde. Viimane 2 tundi turniirist foldisin rohkem käsi kui ma seda olen vist elus teinud ja praktiliselt tegin midagi mida ma kunagi ei tee ja foldisin ennast praktiliselt nulli ära ennem kui raha sisse sain. Minu turniiri nõrkus on tihti see et olen nõus raha liiga kergelt sisse panema ja seekord ei olnud kaarti millega isegi 40/60 olukordasid saada. Täna oli plaan texast mängida, aga kell pool kuus avastasin et turniir algab hoopis kell 6 ja sinna see läks. Kui cash sisse arvata, siis ma jäin praktiliselt täpselt tasa nende turniiridega ja hea meel et need läbi on :) Õnnitlused kõigile võitjatele!

No comments: