Thursday, January 1, 2009

Detsembri kokkuvote

Pyhapaev kuni teisipaev mangisin suht maraton sessid pokkrit ja tulemus oli kahjuks ebameeldiv ja tanu sellele mu Detsember loppes natuke alla keskmise kuuna. Onneks ilmselt teen nyyd pausi paar paeva ja keskendun perega ajaveetmisele enne Eesti poole startimist. Kolmapaeval soitsime mu ema juurde ja jatsime lapse esimest korda yleoo minu ema juurde. Ohtul saime kokku sopradega jaapani restoranis ja meile oli reserveeritud yks nendest laudadest kus plaat on lauapeal ja kokk tuleb teeb toidu sinu ees. Eelroaks oli sushi ja peale seda tuli kokk kes tegi korraliku show sellel ajal kui valmistas fantast hea soogi. Ma ei ole suure soomaga tavaliselt, aga see ohtu ma yletasin ennast korralikult. Peale ohtusooki laksime lihtsalt pundiga yhe sobra juurde ja tegime seal peo/uusaasta vastuvotu ja saime magama kuskil 4 paiku. Hommikul varajane start ja jargi lapsele ja siis koju kus lopuks saab puhata jalle :) Jargmiseks aastaks ei hakka ma kindlaid plaane tegema ja ainus koht kus ennast korrigeerida tahaks oleks motetu raha tuulde loopimine ja natukene targem raiskamis poliitika. Ennast teades on see kahjuks kuskil 10% voimalus et seda ka teen.

No comments: