Thursday, January 22, 2009

EM hakkamas

Ongi juba mitu päeva möödunud viimasest postitusest ja ei olegi midagi erilist kirjutada. Pokkeri kohapealt niipalju et paar päeva mängisin break even ja viimased kaks on hästi läinud. Laupäeval tuli ikkagi suht rahulik õhtu ja pühapäeval käisime sõbra juures NFL'i poolfinaale vaatamas ja loomulikult ka kaardid mängimata ei jäänud. Alguses õpetasin neile selgeks Pedro mis on vist ainult Louisianas teatud mäng ja hiljem ka inbetween. Eile käisime sõbra juures kus tegime mõned õlled ja mängisime tonni ja pean ütlema et mul tuli meelde miks ma sellest mängust kunagi sõltuvuses olin. Täna tegin kiire paarisaja käelise sessi ja otsustasin kiire plussi lukku panna ja vabalt võtta. Õhtul siis EM sevenis ja ma arvan et ma oskan studi enam-vähem samahästi kui baletti tantsida nii et suuri lootusi selle peale ei pane(ega ka järgmise kahe turniiri peale kui aus olla). Ei ole ennast kunagi arvanud heaks turniiri mängijaks ja ei alusta ka nüüd :) Samas see peaks tulema lõbus üritus ja vaim valmis midagi vahelduseks tegema.

No comments: