Thursday, February 2, 2012

Valikud elus

Olen tykk aega moelnud, kas on motet sellele blogile eluvaimu sisse lyya voi ei. Tanapaeval ma elan tunduvalt rahulikumat ja rutiinsemat elu kui ennem ja paljude jaoks saab see blogi ilmselt olema palju igavam kui paar aastat tagasi. Samas olen loodetavasti natukene elutargem ja kui see blogi suudab mojuda positiivselt kasvoi yhele inimesele, siis ma arvan et juba see on vaart selle kirjutamist, raakimata mu enda voimalust minna ajas tagasi ykspaev ja vaadata kuidas ma elasin/motlesin varemalt.
Kiir kokkuvote viimasest kahest aastast. Joudsin oma pokkeri karjaaris kohta kus leidsin et pokker ei paku mulle enam piisavalt huvi ja sain aru et kindlasti ei ole pokker see mida elulopuni tahaks teha. Pohjuseid on sellel kindasti mitmeid(muutus rutiinseks, tulemused langesid tanu mangude raskenemisele, motivatsiooni puudumisele etc.) Mis iganes vois selle peapohjus olla, selge oli see et ma tahan muuta oma elu suunda ja tegeleda millegi muuga ja pokkerist teha oma hobi ja mitte pohi teenistuse. Kevadel votsime perega vastu otsuse tagasi kolida Thibodaux'sse ja myysin oma maja Lafayettis mai alguses. Thibodaux'sse kolimisel oli kaks pohi plussi minujaoks: enamus sopradest elab siin ja saan tagasi minna ja lopetada pooleli jaanud ylikooli. Sygisel sain korda paberi majanduse ja laksin tagasi ylikooli Detsembri alguses. Kui uurisin kui palju mul veel jaanud on lopetamiseni, siis selgus et 9 ainet. Votsin esimese kiirklassina detsember kuni jaanuari algus ja see kevad votan 3, suvel plaanin votta 2 ja sygisel viimased 3.
Ma arvan et esimene soovitus mis ma annaks noorematele pokkeri mangijaks pyrgijatele on kui vahegi voimalik ikkagi lopetada haridus tee koigepealt. Arvestades et eluolud, huvid ja eesmargid muutuvad inimesel ajaga, siis koige suurem viga on panna koik munad yhte korvi ja mitte jatta endale varianti tegeleda millegi muuga hiljem. Kuigi alati on voimalik kooli minna peale otsuse vastu votmist et pokker enam ei ammenda, siis seda teha varem on alati kergem kui hiljem.
Ei taha paris romaani kirjutama hakata ja kuna plaanin seda blogi pool paevikuna pidada, siis panen kirja selle nadala tegemised:
Esmaspaeval on mul hommikuti kaks klassi ja ohtul oli kodumang kus kain kaks korda nadalas. Tegemist on yhe lobusama manguga kus olen elus osalenud ja karakteritest puudust ei ole. Manguks 5/10 no limit ja tihti peale vahemalt yks strattle 20nele ja on olnud ohtuid kus 50% ajast oli 5/10/20/40/80. Esmaspaevane mang ise laks parajete swingidega, aga lopetasin suht minimaalse plussiga. Teisipaeval pidin hommikul lopetama koolitood ja klass ise on lounal. Kolmapaev oli tunduvalt huvitavam kui peale kooli votsime ohtul suuna New Orleansi poole paari sobraga, sest yks kodumangu regularidest andis mulle 4 sviidi piletit New Orleans Hornetsi mangule kus ta ise kaib igakord courtside piletitega. Kui esimene pool oli lobus sviidis, siis teine poolaeg oli fantast sest see sober saatis mulle yles courtside pileti ja laksin alla ja istusin temaga ja ta kohad on esimeses reas valjaku peal nii et keskjoon jooksis meie kahe vahelt labi. Esimest korda kus sain seda teha ja elamus oli meeldejaav. Tana klasse ei ole, aga pidin natukene oppima, sest mul on homme hommikul test ja tana ohtul jalle kodumangule. Panen hetkel kirjutamisele punkti, aga kui kellelgi on mingeid kysimusi, siis jatke need kommentaaridesse.

2 comments:

kreatiivnepersoon said...

Selline küsimus siis, et millal ja miks Usasse üldse kolisid?

sven21 said...

1997 sest voorasisa oli ameeriklane.