Monday, February 6, 2012

Hea myygimees

Neljapaeva ohtul laksin kodumangule ja peale suht aeglast algust sain kaardi jooksma ja lopetasin vaga korraliku plussiga. Ma pean parandama oma nii oelda flippamis oskust samas, sest iga mangu lopus teeme pimeda 7cardi kae kus igayks paneb sisse 100 ja lihtsalt kellel parim kombo, see voidab. See kodu mang on 2 korda nadalas ja viimane kord kui ma selle kae voitsin oli oktoobri keskel. Ehk siis ma olen 0 for 30 kuskil sellest saadik kui viimati voitsin :(
Reede hommikul oli test QBA's(quantatative business analysis)ja arvan et sain 90%+ nii et igatepidi rahul tulemusega.
Laupaeval olin kinni pannud hotelli New Orleansis Hiltonis naisele ja ta sobrannale Harrahse boonus programmi kaudu ja kuna pean ise sisse checkima, siis laksin hommikul vara juba Harrahsesse ja tegin esimese pokkeri sessi kuskil mujal kui kodu mangus viimase kahe kuu jooksul. Manguks 2/5 NL ja sess kulges vaga vaikselt aga positiivses suunas kuni mul oli jaanud mangida ca 10 minutit ja kaotasin allin poti mis pani mu suht normaalsest plussist tagasi vaiksesse miinusesse. Kasi ise mangis iseennast, raisisin 20nele QhJd'ga varajasest positsioonist ja sain tagant 3 calli, flop 8d 9h 10d, panin 55, yks call ja suht tight mangija raisis 315'nele ja tal jai ca 700 veel jargi. Mu imidge oli paris aktiivne ja ei leidnud pohjust positsioonist valjas olles slowplay'da nii osturohkel laual ja lykkasin ja sain calli 88'lt ja turniks oli juba kasi loppenud kui tuli 9. Tegin kiire louna naise, laste ja ta sobrannaga kes olid ka New Orleansi joudnud ja soitsin lastega tagasi koju.
Pyhapaeval soitsin tagasi New Orleansi et minna Men's Warehouse riiete poodi, sest pean ostma tuxedo Mardi Gras balliks kuhu oleme naisega jargmiseks reedeks kutsutud. Kui plaan oli minna ja osta tuxedo, siis tanu myygimehe heale toole lopetasin tuxedo, 2 ylikonna, pintsaku, 2 paari texaste, kingade ja paris mitme sargiga :) Well played salesman, well played. Peale seda soitsin tagasi Thibodaux'sse Super Bowli algus ajaks. Mangu vaatasime paraja seltskonnaga ja kuigi mang oli paris hea, siis esimest korda voin ausalt oelda et mul oli suht ykskoik kumb voistkond voidab ja jattis suht kylmaks. Ainus hasart moment oli teise poolaja lopuks kui mu Superbowl pooli numbrid hetkel mangisid(Giants 9 ja NE 3) ja kui New England oleks mitte scoorinud oleks ekstra $2500 kukkunud. Oh well, tuttaval oli 9 ja 0 ja voitis rahulikult esimese ja teise veerandaja ehk siis $5000 nagu maast leitud.
Tanane paev tuleb rahulik, hommikul oli kool ja homseks on teha paras projekt mu Finance klassiks ja ohtul veel vahepeal laps tennise trenni viia nii et muuks enam aega ei jaagi.

No comments: