Wednesday, February 22, 2012

Moned asjad mis mind pokkeris segasid

Yks asjadest mis on mind labi aegade koige rohkem pokkeri juures seganud on vaga paljude voitvate pokkeri mangijate suhtumine kaotavatesse mangijatesse. Terminid: fish, donkey jne. on tihti peale sees igas teises lauses kui jutt kaib mangust. Kui keegi ise tembeldab ennast vaga heaks mangijaks ja seda toestada ei suuda, siis kriitika on arusaadav, aga enamused kaotavaid mangijad ei arva seda endast ja mangivad pokkerit puhtalt meelelahutusena ja ma ei ole kunagi nende solvamisest voi nendele ylevalt alla vaatamisest aru saanud. Pokkeri yks paremaid kylgi on see et igayks voib sellest mangust endale midagi vaga erinevat leida mis lobu pakub. Ma arvan et see mang toob ka tihti peale valja paremad ja halvemad omadused inimestes ja kahjuks pean nentima et voitvad mangijad olid need kes tihedamini ennast halvemas valguses inimestena naitasid. Ja vaga paljud pokkeri mangijad millegiparast toid paralleele voimekusega voita pokkeris ja yldise voimega edukas olla mis on vaga kaugel toest. Ma ei loe ennast kindlasti mitte inimeseks keda kaitumise eeskujuks votta suures plaanis, aga olen suht kindel et voin katt sydamele pannes oelda et ma ei ole viimase 5+ aasta jooksul kellegi mangu kritiseerinud lauas ja kedagi ebamugavalt tundma pannud. Isegi selles kodumangus kus ma kain on olnud juhtumeid kus parem mangija kritiseerib halvema mangija mangu ja see on ja jaab mystikaks minu jaoks miks seda teha. Kaotava mangija lobu on enamuse ajast lihtsalt seltskond ja hasart ja ainus viis temalt see lobu votta on panna teda halvasti, voi veel hullem lollina, tundma. Meist igayks kes pokkerit mangib on olnud ohver bad beatidele kus vastane tegi vaga halva lykke ja sai ebatoenaose voidu, aga ma arvan et kui see on midagi mis paneb su unustama enese ja teiste inimeste austuse ja kaituma kellegi vastu ebaviisakalt, siis pokker ei ole ilmselt sinu jaoks pikas perspektiivis. Motted kuidagi jooksevad laiali, aga mu yldine mote on: kaitu inimestega viisakalt va. kui nad enda kaitumisega(mitte pokkeri oskustega) seda ara ei ole teeninud.

No comments: