Thursday, November 20, 2008

Vaata aga vaata

Eile oli praktiliselt ideaalne paev. Viisime lapse lasteaeda ja siis laksime ostma talve riideid eesti jaoks(shoppamine on asi mida ma tavaliselt valdin). Leidsin koik mis vaja ja tanu sellele ei leia mind jallegi riide poest pool aastat+ nyyd :) Tegime korraliku louna ja laksime jargi lapsele. Ohtul tuli naise ema lapsehoidjaks ja laksime sooma mu lemmik steakhouse'i mis juhtumisi on kasiinos indiaani reservatsiooni peal. See on 5 tarni restoran ja selles kohas ei ole saanud kunagi isegi natuke pettuda. Tana otsustasin alustada natukene hiljem kuna mangud mis hommikul vara kaisid tundusid suht motetud ja tundub et oli oige otsus. Sess algas kyll vaikse miinusega, aga see oli koomes vorreldes eelmiseid alguseid. Viskan alla ka paeva graafiku:

2 comments:

werfwerfwerfewrf said...

sa oled nii ebareaalne vend, ma vihkan sind. istud vaikselt korraks lauda, teed mingi h2dised 1k k2tt ja l2hed j2lle ulmesummaga minema. jube kadedaks teeb :p

sven21 said...

Ma ei ytleks et "istun vaikselt korraks lauda". Mul votab kuskil yle 3 tunni et mangida 1K katt ja see on paras pingutus kontsentreeruda 4 voi 5 lauas nii kaua PLO's. Ja see millised need summad tunduvad on suhteline ma arvan. Paljud kellega koos kunagi madistasin mangivad nyyd 50/100 ja suuremat ja nemad naeraks mu summade peale :)