Tuesday, November 11, 2008

Pole just parim jooks

Viimased kaks paeva olen manginud palju enda kohta ja ei saa jooksuga ylearu rahul olla. Eile naiteks esimese kahe tunni jooksul kaotasin koik potid mis olid 500+ ja olin taga ainult yhes neist. Olen manginud 4400 katt viimase kahe paeva jooksul ja bb/100 on massiivne 1.17, YIKES. Ka mangisin tana paevase FTOPS'i 200 HA ja ei saanud absoluutselt kaarti jooksma, aga mingi imega pidasin vastu paar tundi ja stack oli ikka 17bb. Siis sain J x x flopis allinni ennast QJ vs J9 ja ei pannud vastast isegi riverit ootama ja viskas turni 9. Plaan see nadal mangimist suht suures koguses jatkata ja saada November normaalsele rajale. Ma arvan et kui ma kontrolliks oma equity't, siis ma olen miinimum 5K alla equity nii et muretsemiseks pole erilist pohjust.

2 comments:

Rainman said...

nu pole ju paha kui sa "halva jooksuga"omad skoori +1BB/100
kui mul on halb jooks siis on ikka -10bb/100 omahas...

Unknown said...

see teie kahe vahe ongi ;)