Sunday, November 30, 2008

Novembri kokkuvote

Eile tegi mu ema Tanupyhade soogi ja sinna tuli ka vaikevend koos naisega. Paev oli meeldiv nagu alati kui seda perega veeta ja vaikevend otsustas koos naisega mulle kylla tulla ohtuks. Ostsime korraliku portsu olut ja vaatasime jalgpalli. Tana pidi naine minema lapsega ema juurde ja see jattis mulle suht vabakava tanaseks. Panin paar panust NFL'i peale ja otsustasin mangida Sunday Brawli. Sain endale suht ok stacki selleks ajaks kui bubble lohkes, aga peale seda tuli tykk aega tyhjust ja pushimis kohti oli vahe ning lopuks sain viimased 8bb sisse 77 vs AJ ja A turnis lopetas mu piinad 86nda kohaga. Saints suutis ka mangu kaodata(ja voib oelda et nemad kaotasid mangu mitte teine meeskond voitis) mis oli paris masendav, sest nyyd nende playoffi voimalused on praktiliselt olematud :( Panus onneks oli soodne ja olin pannud 2 combot, 2 dogi kombosse ja siis need samad 2 + 1 veel(jacksonville homme). Molemad voitsid nii et yks kombo pihtas ja homme on paris lobus sweat Monday Night Football mangus. Ohtul pool vastutahtmist tegin vaikse sessi igavusest ja algas hasti, 350 katt ja +3.5 buyinni, kahjuks tunnet ei olnud ja lopetasin peale seda. November oli huvitav kuu mis algas Vegase reisiga, peale seda New Orleans, paar kaiku Thibodaux'sse ja ikkagi mangisin korraliku arvu kasi lopptulemusena. Kui kuu algas suht breakeven, siis loppes korraliku spurdiga ja sain oma bb/100 7me peale. Detsembris kavatsen mangida labi korraliku arvu kasi ja hoida eemale suhtumisest et +3 buyinni on piisav paevas ja voib vara lopetada.

No comments: