Sunday, November 9, 2008

Heh, ma ei oska turniire :)

Neljapaeval laksime sobraga New Orleansi ja kaisime ara Harrahs'es ja veetsime ohtu Bourbon Streetil. Bourbon on yks mu lemmik kohti enese lobustamiseks ja ka seekord ei pidanud pettuma. Kui keegi mu blogi lugejatest kunagi New Orleansi satub, siis tugevalt soovitan sinna minna ja kindlasti ara vaadata Pat O'Briens pubi. Reedel viisin sobra lennujaama ja koju joudsin alles suht hilja ohtul. Laupaeval oli jalle suht kiire paevakava ja koigepealt kaisime naise sobranna aastase tytre synnipaeval kuhu oli toodud paar ponyt, nii et minu tytrel just igav ei olnud :) Ohtul oli naise taditytre pulm ja laks vaga lobusalt. Tana olime ostnud piletid Sesame Street show'le ja see oli esimene sedamoodi yritus kus lapsega kaisime ja tundub et ta ei pettunud. Peale seda tulin koju ja otsustasin mangida ohtust FTOPS'i ja Sunday Mulligani fulltiltis. FTOPS olin taiesti carddead ja loppes kui lykkasin oma AKss vs AA allin pre. Mulliganis ehitasin endale korraliku stacki ja seda tehes votsin valja ka Jeff Madseni. Aga natuke ennem bubblit oli stack kahanenud ja siis vottis ainult 2 katt et valja kukkuda: stack 19K, raisin TT utg ja utg+1 lykkab allin 7500, callin ja naitab A10 ja board tuleb K Q 10 5 J. Jargmine kasi bb'dis A8, suurstack raisib 2500 peale, ma lykkan ja ta callib A5'ga ja board tuleb 10 3 6 4 2. Benton suutis ka tana saada 4 kohta 25 voi lahemal bubbelile ja 2 mincashi :( Oh well, homme tuleb hakata jalle korralikult mangima ja puhkus on ametlikult labi.

No comments: