Saturday, December 13, 2008

Nadala kokkuvote

See nadal on jallegi palju pokkrit mangitud ja kokkuvottes tulemus on ok. Olen ka leidnud moned vead enda preflop mangus ja loodetavasti leian endas mingi distsipliini et neid natukene parandada. Reedel mangisin suht vahe ja hommik laks joulu ostude tegemise alla ja ohtul laksin Thibodaux'sse et natukene tossu valja lasta. Tana laks naine ohtul sobrannadega Baton Rouge'i ja mina jain lapsega koju. Ohtu oli aarmiselt meeldiv ja laadisin oma patareid korralikult tais ma arvan. Kui laps jai lopuks kuskil 22:30 magama, siis ikkagi tegin vaikse sessi ja juba tundsin vahet oma preflop mangu muutustest ning tulemuse yle kurta ei anna. Benton plaanib tulla kylla mulle teisipaeval paariks paevaks ja plaan on mangida golfi igapaev ja ohtuti tahab Benton oppida omahat. Ma ei pea ennast vaga heaks opetajaks, sest minu stiil tihti ei ole korrektne mang vaid rohkem hetkeseisude kasutamine, aga kuna Bentonil on vaga hea pokkeriaju, siis eeldan et ta oskab suht palju sellest votta ja lihtsalt oma stiili sisse sulatada.

2 comments:

Neeme said...
This comment has been removed by the author.
Neeme said...

Tere Sven!

Olen viimane nädal proovinud Omahat, tundub, et mulle on see meeldima hakkand. Aga kuna ma olen seda alles nii vähe mängind, siis eriti ei jaga veel. Samuti alustasin ka "Pot-Limit Omaha Poker" raamatu lugemist, mis mul kodus oli.

Mõtlesin, ehk saad mulle mõned näpunäited anda või saaksin natuke su mängu jälgida? Arvestades su kiiret elutempot nagu siit blogist aru saab, siis saan täiesti aru, kui ei leia aega selleks. Kui leiad aega siis lisa MSN: tigerikutsa[ät]hotmail.com

Aitäh.