Thursday, December 18, 2008

Coaching labi ja kopp ees

Teisipaeva hommikul joudis Benton Lafayetti ja laksime alguses golfirajale mida ei oleks pidanud tegema. Valjas oli ca paar kraadi sooja ainult ja peale neljandat rada andsin mina alla, sest ei suutnud enam golfikeppi korralikult kaes hoida. Tegime louna ja siis asusime esimese sessi kallale. Mangisin nats korralikumalt kui tavaliselt ja Benton sai naha toeliselt head kaardijooksu. Ma arvan et ma voitsin 90% flippidest ja oli viimase paari kuu yks parimaid paevi. Kolmapaeval oli tapselt vastupidine paev ja 3!!! korda suutsin kaodata RIVERIS!!! top set vs bottom set. Ma ei maleta paeva kus oleks seda 3 korda juhtunud ja loodame et ei nae seda uuesti ka. Jooks oli yldse suht kehv ja lopptulemuseks jai -3 buyinni, aga tanu teisipaevale ei seganud see eriti. Tana istusin maha ja mangisin kahe tunnise sessi ja kui olin tasa peale seda, siis otsustasin et on aeg vaike paus teha ja aju puhata. Olen veetnud enamsuse ohtust nyyd "30 Rock" vaatamisega ja sari on taiesti meeldima hakanud. Peangi korralikult pead murdma nyyd et valja moelda mis sarja ma ostan kaasa endale lennukisse jaanuaris. Kui kellelgi on midagi tosiselt head soovitada, siis palun jatke kommentaar.

2 comments:

Anonymous said...

Oi, sarjad.

"30 Rock" on täielik kuld ja peab meeldima. Sisuliselt huumoriklassikas jooksevad mõlemad "The Office" versioonid (nii UK kui ka US) ning lennukis peaks kenasti sobima "How I Met Your Mother", mille iga osa on umbes 20 minti ja jookseb täitsa ludinal. Sama kehtib "Californication" kohta. Kõik need on ka ideaalse pikkusega.

Põnevikest on tänavu täitsa korralikud "Raising The Bar" ja paljudele meeldib ka "Fringe", kuigi ise lõpetasin selle vaatamise ära, ei sobinud mulle - liiga vaese mehe "X-Files" oli. Samas pole nendel veel esimesi hooaegu välja tulnud, mistõttu on tõenäoliselt ainsad kandidaadid "Dexter" ja "Damages" ning suurte mööndustega ka "Numb3rs".

Lisaks pakuks miniseriaali "Generation Kill", mis on umbes nagu kultusseriaal "Band of Brothers" ainult tegevuspaik on teine. Samas on see võrdlemisi pikk ehk vaadata annab nii lennukis kui ka pärast seda.

Lõpetuseks "Entourage" esimene hooaeg ja ameerika jalgpalli huvilisele "Friday Night Lights".

Kaitz20 said...

Tänan taipupole minu järgmise aasta õhtute sisustamise eest :D