Saturday, December 20, 2008

Graafikute fannidele :)

Viimane nadal on olnud vaga huvitav jooks. Tundub et jooksnud kas korralikult yle equity voi vastupidi. Eile oli paev mis kindlasti pani proovile mu voime mitte korralikku tilti minna ja mangida labi metsikult masendava jooksu. Kuigi kokkuvottes masendav paev, siis olen vaga rahul et suutsin selle teha poole vaiksemaks kui madal moment ja mitte minna tilti ja seda veel hullemaks teha. Kuna selle nadala paevad on olnud nii erinevad, siis otsustasin panna koik viimase 7me paeva graafikud et illustreerida kui erinevalt on kaart jooksnud. Pean ytlema et olen manginud tunduvalt rohkem pokkrit kui keskmiselt ja ma eelistaks stabiilsemaid graafikuid kui mis pean nyyd siia panema. Homme onneks lopuks vaba paev ja on vahelt puud ka neljapaevane graafik kuna neljapaeval mangisin ainult tunni kuskil ja jain praktiliselt tapselt tasa.













4 comments:

Rainman said...

mis limiiti sa m2ngid?
mul never ei tule PL400 selliseid swinge...

sven21 said...

100% 2/4 see nadal.

PokerDevil said...

Haiged swingid ikka.

Nice job, et vastu pidasid.

sancs said...

Tugeva psüühikaga poiss :D

Nice, keep up the good work!