Tuesday, September 30, 2008

Septembri kokkuvotte

September oli kokkuvottes hea kuu ja loodan et see liigub edasi oktoobrisse millest tuleb kindlasti syndmuste rohke kuu. Pokkerit mangisin kokku vahe, aga vaga edukalt ja parim bb/100 mis olen selle aasta jooksul teinud. Ka lopuks taastus mu normaalne elu ja sain nautida vahemalt pool kuud normaalset elurytmi. Eile ohtul ei tulnud und ja millegiparast tombas mind lauda istuma ning peale tunnist ja vaga head sessi sain aru et ma pean muutma oma mangimis aega. Hommikuti mangimine on kyll samamoodi kasumit tootnud, aga taseme vahe on METSIK. Ohtustel sessidel tehakse palju ikka vaga masndavat mangu ja winrate oleks mitme kordne pikaaja peale ma arvan. Nii et oktoobris kavatsen muuta paevakava ja veeta hommiku ja louna perega ja ohtuti(vahemalt need mis vabad on ja kodus olen) mangida pokkerit. 10ndal oktoobril jouab siia mu sober ja juba 13ndal laheme nadalaks Miamisse. Ka sain piletid 25ndaks oktoobriks LSU vs Georgia mangule, nii et sober saab naha seda hullumaja mis on LSU mang. Siis oktoobri lopus Halloween ja peale seda kohe Vegasesse sobraga. Nagu naha see kuu tuleb tihe ja ilmselt mangimine selle all kannatab, aga loodetavasti suudan vaheste katega teha mis Septembris ja saan kuu ka pokkeri kohapealt kirja.

No comments: