Friday, September 26, 2008

Haige

Tundub et kliimavahetus on mu tervisele suht korraliku laksu pannud ja viimased paar paeva olen haige olnud. Onneks yleyldine olemine pole koige hullem ja vahemalt mingid sessid on mangitud ja kokkuvottes vaga korralik nadal kirjas. Ilmselt votan nadalavahetuse vabaks ja vaatan laupaeval ylikooli jalgpalli ja pyhapaeval laheme kylla mu emale. Eile oli ka huvitav kogemus kus ma olin onnelik et kaotasin panuse, panin panuse USC peale kes oli NR 1 riigis hetkel ja nad kaotasid voistkonnale kes pole isegi top 25'es. BYE BYE USC(nad on voistkond kes mulle koige vahem meeldib). Tana ohtul ka esimene McCain-Obama debatt mis peaks huvitav olema. Loodetavasti homme parem olemine ja saab ka moned olled teha mangude korvale.

5 comments:

Anonymous said...

Teeme siis üldist juttu ka: lemmikud NFLis, NBAs ja ülikoolides ning ennustused selleks hooajaks? Eeldan, et MBLi ja NHLi sa ei jälgi.

sven21 said...

Tuleb olla loomulikult niioelda kodumeeskondade poolt. Ehk siis: NFL: New Orleans Saints, NBA: New Orleans Hornets ja ylikoolis: LSU. NFL'is tundub et Dallas Cowboys on voistkond keda on raske voita. LSU'l on see aasta rohkem nii oelda rebuilding aasta, aga ei ole valistatud et nad voivad kaugele jouda. Neil on vaga tugev voistkond, aga neil on QB kes alustas esimest aastat kuna eelmine QB lopetas ylikooli eelmine aasta ja see kogemuse puudumine voib mingi hetk valja lyya.

Anonymous said...

Mnjah, Dallas. Punkte teevad nad tõesti kõige paremini, nagu on pidevalt väitnud ka Bill Simmons. Olemas on ju nii viske- kui ka jooksemäng, kuid ma ei tea. Mingil põhjusel arvan, et nad ei suuda lõpuni minna, kuigi raske oleks kedagi teist ka pakkuda - kaitsemansasid nagu Titans või Giants. Denver äkki...? Jah, Denver! Cutler on lahe. Aga noh, eks sinnani ole veel aega.

sven21 said...

Kus sa otsaga oled et niipalju NFL'ist tead?

Anonymous said...

Tartus :)

Aprillis tulen/lähen paariks nädalaks USAsse kah askeldama/puhkama. Piilun Floridas ja idarannikul ringi.

Samas USA profisporti olen alati jälginud, praegugi vaatan NASNi vahendusel tänaseid mänge ja sõiman fantazy vastast, sest Arizona Warner, raisk, on täiesti liimist lahti, kuid minu starting QB.