Monday, June 4, 2012

Ja vaheaeg ongi labi

Kiirelt moodunud viimased nadalad ja oodatud kooli vaheaeg on juba loppenud.  Tana tegelikult veel viimane paev vaba ja homme algab juba esimene suve kursus.  Kuna blogi nimes on sees sona pokker, siis kiire kokkuvottena voin pokkeri kohta oelda et viimased kolm nadalat on olnud suht ok tulemus.  Samas on paris mitu suuremat muutust toimunud minu  elus viimase paari nadala jooksul.
  Koigepealt voib alustada sellest et mu ema ja voorasisa kolisid Thibodaux'sse.  Kui nii monedki arvavad et vanemate linna kolimine toob kaasa ka palju komplikatsioone, siis kes iganes on lapsevanem saab aru minu siirast roomust et vanavanemad(lapsehoidjad :) ) on nyyd 5 minuti kaugusel.  Kolimine laks suht kergelt ja kui valja arvestada et tegime seda kuskil +35 kraadises kuumuses, siis suures joones laks koik nii nagu pidi.
  Teine suur muutus on minu otsus alkoholi tarbimine parajaks ajaks maha jatta.  Kolm nadalat tagasi reedel algas paev kui laksin golfirajale sobraga ja avasime esimesed olled ca 11 hommikul.  Peale golfi tulin koju ja ohtul kell 6 oli kohas kus kodumangu mangin heategevus Pedro turniir.  Arvestades et kohale tuli 31 voistkonda olin yllatunud kui esimese ringi vastaseks saime sobrad kodumangust ja hiljem selgus et nad olid teinud ekstra $1000 donationi et see juhtuks.  See oleks peaaegu olnud saatuslik viga neile arvestades et 52ni mangus votsime eduseisu 46-24, aga ei suutnud ikkagi hyyumarki panna ja kaotasime neile.  Jargmises ringis oli kaart praktiliselt null ja olimegi turniirilt valjas.  Samal ajal oli jatkanud ohtralt alkoholi tarbimisega ja kui oli aeg liikuma hakata siis tuju oli juba ikka paris korralik.  Sain veel kokku mone sobraga kui Thibodaux'sse tagasi joudsin ja ohtu loppes paris hilja.  Laupaeval olin perega kutsutud sobra juurde soolaleiva peole ja tanu elu ilmselt koige hullemale pohmakale ei suutnud voodist valja saada ja jai minemata.  Peale seda votsin vastu otsuse et paris tykk aega ei joo yldse ja ilmselt ainus timeout sellest tuleb Juuli alguses kui Vegasesse lahen.
  Kolmapaeval kutsus sober golfi mangima ja seda ka tegin.  Panuses sobra vastu andis ta mulle 10 looki ja kui joudsime 18ndale rajale, siis olin ilma looke kasutamata ees yhe loogiga.  Lopp tulemusena mangisin selle raja rekordi enda jaoks ja 88 ringi.  Mitte golfi mangivatele lugejatele voin oelda et sellise ringi mangimine on minu jaoks vorreldatav pokkeri turniiri voiduga kui arvestada mis tunne parast on.  Sellest saab ilmselt paris kallis ring, sest peale seda otsustasin yhineda selle golfiklubiga ja uuesti palju rohkem golfi mangima hakata.
  Neljapaeval pakkisime asjad kokku ja soitsime perega Lake Charles'i kus olid toad kaheks paevaks L'Auberge Du Lac kasiino hotellis ja kus saime kokku ka yhe teise sobra perega.  Naised ja lapsed veetsid paevad basseini aares ja mina sobraga peale paari tunnist basseini aares vedelemist votsime suuna pokkeri tuppa.  Pokker seal seekord ei tootnud ja peale esimese paeva voitu suutsin nats rohkem teine paev kaodata ja loppes vaikse miinusega.  Manguks oli 2/5 NL ja button strattle.  Samas see on ilmselt minu yks lemmik hotelle ja ilmselt sinna laheme veel see suvi tagasi.  Panen ka pildi mille naine vottis toa aknast mis annab vaikse ylevaate milline basseini ala valja naeb.  Pohi asi seal on lazy river mis lykkab sind ise edasi ja kus on baar basseinis mille aarde saad lihtsalt ujuda.  Mitte alkoholi tarbimine muidugi rikkus selle volu parajalt :)
 

No comments: