Thursday, June 7, 2012

Asjad mis ei elu l6busad...

On palju asju mida ei taha teha, aga eile pidin tegema yhte kindlasti mis oli minu jaoks hullem kui enamus.  Nagu paar posti tagasi mainisin, siis plaan on yhe kodumangu regulariga minna Vegasesse Juulis Main Eventi ajal.  Panen nats pikemalt kirja kuidas see yldse teemaks tuli.  Tema(Mark) ja veel yks regular votsid molemad 10% mu sobrast WSOP'l kes mangib 10K eest paar eelturniiri ja siis Main Eventi.  Jarsku yks paev kysib ta mu kaest millal Main Event tapselt on ja ytleb et ta tahab ka mangida.  Lisab veel sellele et "we will take my jet and you are coming" millele ma vastu vaidlema ei hakanud.  Mu algne eeldus oli et kutsus lihtsalt punti ja mul sellise nadala vahetuse vastu midagi ei ole.  Esmaspaeval ytles yks mangijatest kodu mangus et me peaks tegema 1K buyin 10 inimese turna ja voitja laheb mangib Main Eventi.  Sellele vastas Mark et mina ja Sven laheme anyway ja tal ei ole huvi mangida mingit sattelliiti ja kui ta tahab mangida siis ta ostab lihtsalt sisse. Ja lisas: ja sina void ennast sisse osta ise ja tema voib ennast sisse osta ise, mina ostan enda sisse ja Sven'i sisse.  Seda plaani ta mulle maininud ei olnud ja nyyd j6uamegi selle juurde mida mulle teha ei meeldinud.  Eile sain siis talle oelda et thanks but no thanks, sest mul on vaga raske kursus mis algab Juulis ja kestab ainult kuu ja ei ole voimalik et ma nadal aega eemal olen.  Ma ei ole kyll suur turniiride fan, aga Main Eventi'l tasuta osalemisest ara oelda pole just koige kergem.  Kui talle seda ytlesin eile, siis ta vahemalt oli nous minuga et kool on tahtsam ja lisas et turniire tuleb palju veel.  Isegi teades et ma voiks ka lauas olla kui tema mangima laheb, ma ei ole paris pikka aega midagi nii oodanud kui seda nadalavahetust.

No comments: