Tuesday, March 20, 2012

Same old shit, different day

Teisipaevane test laks loodetavasti hasti, aga eks tana saab teada. Soitsin otse peale testi kodumangule ja peale head algust tuli paras moona periood ja lopp tulemusena jain vaiksesse plussi. Plaan oli minna kolmapaeval kasiinosse ja pikem sess teha ja selle plaani muutis kiirelt mingi 24H kohuviirus mis oli mulle ja mu molemale lapsele kuskilt kylge loonud ja kolmapaeva veetsin kodus lastega ja tunne oli nagu oleks keegi mind parajas koguses pesapalli kurikaga peksnud. Neljapaeval kui arkasin siis enesetunne oli fantast ja nagu ei oleks midagi olnudki ja joudsin ilusti hommikul sobraga golfirajale. Arvestades et ma ei ole kordagi golfikeppi kaes hoidnud Septembrist saadik, siis esimesel rajal par'i tegemine oli vaga meeldiv yllatus. Mangisin yldse vaga korraliku esimese 9 rada ja sain 2 par'i, 2 double bogeyt ja ylejaanud bogey'd. Teine yheksa vajus nats laiali ja lopetasin 97'ga. Pole just kiita tulemus, aga parast sellist pausi tuleb vastu votta. Nadala teine kodumang liikus reedeks see nadal ja mulle sobiks kui oleks alati nii, sest saab tunduvalt vabamalt votta kui tead et jargmine paev pole vaja vara argata. See sess laks tunduvalt paremini ja loppes korraliku plussiga. Laupaval oli plaanitud kokkusaamine peredega yhe mu sobra juures ja kriitiline moment oli kui yhe sobra kolme aastane laps peale korraks selja keeramist basseini kukkus ja mu naine kes seda esimesena markas sai elupaastja rollis olla. Onnelik onnetus ja lapsel midagi viga ei olnud. Ka on siin kaimas hetkel March Madness mis on ylikooli korvpalli turniir ja olen $100 poolis kus saad numbrid igale mangule ja maksed tousevad iga ringiga. Ostsin kaks ruutu omale ja teises ringis mille valja maksed on $100 sain kaks voitu ehk siis bring on the freeroll :) Pyhapaeval oli lapsel koolis pere paev ja kaisime seal ning ohtul pidin natukene oppima esmaspaevaseks statistika testiks. Tana jalle kool ja otse edasi kodumangule.

No comments: