Tuesday, March 13, 2012

Halb onn jatkub...

Onneks mitte pokkeris. See nadal kaisin kodumangul teisipaev ja neljapaev ja loppes jalle korraliku plussiga. Suurem osa nadalast laks kooli peale, sest mul oli 2 testi ja veel ports kodut6id mu kolmandal kursusel kus on ka tana test. Kui eelmises postis mainisin et saan Rickie Rubyo oma silmaga ara naha, siis tuleb valja et vara h6iskasin. ACL ja hooaeg labi tal ja j22b seekord n2gemata. Samas kahtlen et see seda nadalavahetust suudab eriti rikkuda. Ka hakkasime perega suveks vaikseid reisi plaane tegema ja tundub et minek Californiasse. Mul elavad paar sugulast LA's ja plaan minna sinna ja sealt San Diegosse mis on mu yks lemmik kohti yldse ja kus on USA suurim loomaaed ja Waterworld, nii et ka lastele vaga hea reis. Arvestades mu kooli graafikut, siis ainus aeg minna on Mai lopp/Juuni algus ja kavatsen ilmselt lennupiletid ara osta jargmise nadala sees et asi lukus oleks. Mida rohkem olukorda hindan, seda kahtlasem tundub mu lootus ka Eestisse see suvi jouda :( Tahtmist on, aga ajast jaab lihtsalt puudu. Ka olen hakanud viimasel ajal uuesti tennist mangima ja plaanin jouda sinnamaale kus mangin vahemalt 3 korda nadalas. Arvestades et ma olen manginud viimase 6 aasta peale kokku ilmselt alla 10 korra, siis tundub et asi on ikkagi suht kapas ja ei ole probleeme valjakul. Ka on juba plaan jouda see neljapaev golfirajale, asi mida ma ei ole teinud Septembrist saadik. Millegi parast arvan et see saab olema nats raskem vorreldes tennisega. Tana siis test mu koige raskemal kursusel ja ohtul juba kodumang ja peale seda nats pinge langus koolis nii et motlen minna homme kasiinosse ja mangida pikema sessi peale kooli.

No comments: