Tuesday, June 19, 2012

Life good, poker bad

  Nagu paar posti tagasi mainisin, siis yhinesin kohaliku golfi klubiga ja olen seda juba parajalt kasutanud.  Hetke tase on enam-vahem samal kohal kui lopetasin ja koik ringid peale seda 88't on kukkunud 93 ja 98 vahele.  Nyyd kui olen golfi uuesti kasile votnud, siis tuleb jalle meelde miks mulle see mang nii palju meeldis ja tosiselt naudin rajal olemist igakord kui sinna jouan.
  Eelmine neljapaev joudis siia kylla ka vend pojaga ja Laupaeval tegime New Orleansi otsa kus kaisime New Orleansi Akvaariumis mis on ylilahe ja siis lihtsalt tegime linnas ringi milles sisaldus yks super tanava show, beignet's Cafe Du Monde's jne.  New Orleans on linn kus soovitaks koigil kellel vahegi voimalust ara kaia.  See koht on vaga unikaalne ja igav seal kergelt ei hakka.
  Yle pika aja ka vaike downswing pokkeris nyyd ja eile oli neljas kord jarjest kui kaotasin kodumangus.  Eilne sess oli eriti actioni rohke ja peale korraliku koikumist olin umbes tasa kuni suutsin kaodata strattle's saadud AA vs 6d 3d parajalt minu poolt yletostetud potis kui board jooksil valja 8h 5d 4h Jd Qd   Onneks kaotus kokku loppes ikkagi suht vaike ja kui koik 4 viimast sessi kokku panna, siis tuleb ymmarguselt sama miinus kui mu 5 korda tagasi saadud voit + voit mille reedel kasiinos 2/5 mangus sain.
  Tundub et Vegase reis on jous ja on lootust et ennem seda lisandub vaike trip kas Miami'sse voi Oklahomasse NBA finaal mangule.  Tosiselt loodan et Thunder suudab selle seeria ringi keerata ja ikkagi voiduga valja tulla ja oleks vaga rahul kui saaks yhe mangu kohapeal ka oma silmaga ara naha.

No comments: