Tuesday, June 9, 2009

Ahjaa, mul on blogi mille olen unustanud

Viimased paar nädalat on läinud ülikiirelt. 27ndal alustasin reisi Eesti poole ja jõudsin ilma äpardusteta kohale 28nda õhtul ja esimest korda ei teinud midagi esimene õhtu ja läksin normaalsel ajal magama. 29ndal jõudsid Eestisse ka naine ja laps ning suvi Eestis võis alata. 1 juunil saime kätte ka korteri mille suveks rentisin ja kolitud sai praktiliselt poole päevaga. Korteriga olen rahul ja loodetavasti tuleb ka ok suvi et sellest rohkem kasu oleks. Pokker on läinud endiselt aeglaselt, aga olen hetkel väga rahul oma mänguga ja loodetavasti kaardid pöörduvad tagasi normaalseks varsti. Juunis oleme kas teinud midagi või on keegi külas käinud praktiliselt igapäev ja eeldan et jätkub suht sarnaselt terve suve. Homme on mu ema viimast päeva Eestis ja ka peab oma sünnipäeva ning peale seda väga võimalik et Eesti-Portugal mängule. Ka olen väga meeldivalt üllatunud et laulukal ikkagi lõpuks avati golfi harjutusplats ja kavatsen seal käia palju suvel ja loodetavasti ka piisavalt Niitväljal, Jõelähtmes ja Suurestas.

No comments: