Saturday, March 21, 2009

Insomnia Jätkub

Eile käisin külas sõbral ja sain hakkama enda jaoks suure teoga ja ei joonud ühtegi tilka alkoholi(kuigi sõbrad jõid). Sättisin ennast natuke peale kahte öösel koju lootuses et saan laupäevaks ennast korralikult välja magada. Olin veel mingi aja üleval ja siis jällegi peale tunni või nii lebamist sain aru et magama jäämisest on asi kaugel. Valiku võimaluste puudumisel tegin lahti FTP ja sättisin ennast laudadesse. Sess algas nats aeglaselt jälle, aga lõppes hästi ja kokku +5 buyinni. Panen ka alla ühe käe kus peale turni oli mul NATUKE õnne vaja :) Käest niipalju et selles lauas oli käinud väga lahtine mäng ja ma olin nõus ennast igast flip situatsioonist sisse panema ja antud käes ma olen peale floppi 34.8% ehk siis 3way potis on tugev 1.5% ekstra valuet + ekstra $62 deadmoney potis :)

http://www.pokerhand.org/?4008732

Tänane plaan pole veel 100%, aga karta on et kodus olemine pole üks variantidest.

3 comments:

Ranka said...

Ma ei tahaks mitte kuidagi uskuda, et see käsi long runis +EV on, kuna fold equity on sul 0 ja 35% equityt sul siin ei ole :(

Ranka said...

Aga olles result oriented, siis mu equityt pakkumine on ikka väga vale ja broke mindi ikka väga müsteeriliste kätega.

1 vist ei olnud omaha reeglitega kursis ja arvas, et käes rida :D

sven21 said...

Minu võiduprotsent selles käes on 34.8, pane odds kalkulaatorisse kui ei usu. Ja ma arvan et kõige halvem play oli tegelikult 95 poolt, sest tema käsi oli ainukesena kas praktiliselt drawing dead(tavaliselt selles lauas kui on 2 suurt allinni siis ühel on set) või flip ja tal oli veel ruumi foldida peale kahte allinni ees. Ja kui juhtuks olemas vastas 2 setti või 2 paari ja set, siis see A346 mängiks väga hästi nende vastu.