Monday, February 2, 2009

Penalty Box

Ei ole tükk aega blogi kirjutanud, aga samas ei ole ka palju pokkrit mänginud ja olime sõpraedega Lätis eelmise nädala lõpus. Läti reis oli lõbus nagu alati ja algas hokimängule minekuga kui Riia Dinamo mängis CSKA vastu ja see oli alles teine kord kui ma olen hokit vaatamas käinud. Elamus oli vägev ja ainus miinus mängul oli Riia kiire 6-2 taha langemine ja see võttis ilmselt natukene hoogu maha. Peale mängu käisime söömas Jaapani restoranis ja õhtul peale kaardimängu muud enam ei teinud. Järgmine päev leidsime ühe pubi kus veetsime enamuse õhtust ja jõime/sõime ning peale seda läksime klubisse. Klubis oli lõbus nagu tavaliselt, aga näha on et rahvast oli hõredamalt kui eelmised korrad. Viimane päev läksime sööma Steaku Houssi ja kui Riias, siis tugevalt soovitan seal söök teha. Peale õhtusööki otsustasime jala klubisse minna mis oli kuskil kilomeetri kaugusel söögikohast ja kui klubisse jõudsime siis öeldi meile et väljas on -22, YIKES. Pühapäeval kui tagasi jõudsime oli plaan ööseks sättida ennast kuhugi Super Bowli vaatama, aga kuna olin nii läbi siis otsustasin koju jääda.

Pokkri kohapealt nii palju et Jaanuar jäi praktiliselt täpselt tasa ja tunnen et see on kombinatsioon mitmest asjast: 1. Mängud on halvad, enamused mu lauad on olnud kas kõik või ühe erandiga regularid. 2. Mu enda mäng on laisemaks läinud 3. Kuigi vihkan jooksu üle kurta pean nentima et ka kaardid ei ole tükk aega nii halvasti jooksnud.

Otsustasin et teen sama mis eelmine aasta kui jooks täiesti maha jättis ja mängin 1/2 PLO'd kuni olen seal +20K. See aitab maha võtta stressi ja peaks juurde andma enesekindlust lauas. Ja et ma seda 100% tõsiselt võtaks, siis pakun välja $50 kõigile kes näevad mind suuremas lauas kui 1/2 ennem kui ma olen öelnud et 1/2 karistus on lõppenud. Panen ka siis graafikud ja loodame et ei lähe pikalt. Algus täna oli hea:


3 comments:

Keiss said...

Lahedad projektid sul(Y).

Unknown said...

sven elad veel w?

Rainer said...

Paus hakkab pikale venima tõesti...