Friday, August 22, 2008

Ärateenitud puhkus

Kolmapäeval käisin sõbra sünnipäeval ja see oli igati õnnestunud üritus. Kui koju jõudsin, siis tegin nats üle 1K käe ja tulemus oli selle aasta üks parimaid. See viimane sess pani mu Augusti juba kindlalt selle aasta parimaks kuuks ja otsustasin et teen pokkrist väikse puhkuse. Eile ei teinud praktiliselt mitte midagi ja lihtsalt lebotasin, ainus positiivne mis eilsest tuli oli nädalavahetuse plaanid. Plaan on täna minna ära osta lennupiletid USA'sse, siis külla sõbrale ja hiljem ilmselt Bob Marley Band'i kontsert Pirita kloostri varemetes. Homme on plaan minna pundiga Pärnusse ja kaasa lüüa hooaja lõpupeol Sunsetis. Pühapäeval kui ilm vähegi lubab minna Audrusse pundiga golfi mängima ja siis edasine plaan natuke hägune. Võimalik et tuleme pühapäeval tagasi ja võimalik et oleme kauem. Mõte on läbikäinud terve kuulõpp pokkrist vabaks võtta, aga see ei ole veel kindel plaan. Puhtalt mõte et ma järgmised päevad ei mängi laseb mu ajul puhata ja sellele mängule isegi mitte mõelda. Ja kuigi tundub tagurpidi strateegia puhata siis kui on korralik upswing, siis kahjuks minu mõistus laseb mul mängust kergemini puhata siis kui tunnen et olen oma töö juba teinud.

1 comment:

variatsiooni lugu said...

Mitme blindine upswing oli? :)