Monday, August 6, 2012

Vaike puhkus


  Peaaegu tapselt kuu aega on moodunud viimasest updatest.  See kuu on moodunud aarmiselt kiirelt ja enamus sellest ajast on lainud oppimisele.  Kursus mis enamuse mu ajast endale vottis oli kyll aarmiselt huvitav, aga ka metsikult aega noudev.  Klass oli igapaev ja igaks klassiks oli teha assignment.  Kursus ise oli Commercial Banking ja koik kodutood olid kursuse alguses antud panga finants valjaannetest voetud infost koostatud raportid.  Aga lopp hea, koik hea ja lopetasin kursuse viiega, mis selle professoriga voib kuueks lugeda.  Nyyd kaks nadalat vaba vahepeal ennem kui sygis semester algab.  Jaanud veel kolm kursust ja kui onnetust ei juhtu siis Detsembris lopetan. 
  Ka pokkeri kohapealt algas kuu vaga vaikselt ja suht break-even olin esimesed kolm nadalat Juulis.  Onneks kuu viimane nadal oli selle aasta parim nadal yldse ja lopp tulemusega voib ikkagi rahule jaada.  Saime perega ka paar vaiksemat puhkust ette votta ja kaisime campimas Mississippis paar nadalat tagasi paari sobraga ja eelmine nadalavahetus kaisime Biloxis.  Toad olid Hard Rock kasiinos ja naine ja lapsed veetsid praktiliselt terve aja basseini aares ja ma ise poikasin korvale moneks skilli mangu sessiooniks ja yheks golfi ringiks.  Golf oli super fun.  Laksime mangima sobraga ja tema kahe pokkeri sobraga Biloxist ja nalja sai tunduvalt rohkem kui tavaliselt.  Panuste kohapealt mangisime voistkondadega, mina ja mu sober vs tema kaks sopra ja tanu mu sobra 83 ringile voitsime need.  Nyyd on aeg hakata valmistuma aasta paremaks pooleks aka ameerika jalgpalli hooajaks.  See aasta piiran natukene liigasid kus osalen ja praeguste plaanide kohaselt osalen ainult neljas.  Loodetavasti saan jargmised paar nadalat ka golfi palju mangida ennem kui kool uuesti algab.  Onneks mu jargmise semestri schedule on hea ja kool on ainult teisipaev, kolmapaev ja neljapaev ehk siis 4 paevased nadalavahetused J  Paljud eesti pokkeri sobrad on kindlasti ka juba lugenud seda, aga ma arvan et peaaegu kohustuslik on panna link Phil Galfondi viimasele blogi sissekandele.  Vaga hasti kirjutatud kokkuvote millele moelda kui on aeg valida kas pokker on see mida tahad teha elukutsena:
http://www.philgalfond.com/poker-and-your-life/

No comments: