Wednesday, April 18, 2012

Hornets



Tundub et igavamaid post'e kui viimased paar on raske kirjutada ja jarele moeldes ei ole mul vist erilist motet kirjutada selliseid ja pigem teha yldvaade ja kirjutada millestki mis vahemalt lobus/huvitav on. Viimased paar nadalat on lainud linnu lennul ja kahjuks eelmine nadal mis oli kooli vaheaeg laks veel ekstra kiirelt. Nadalavahetus ennem kooli vaheaega oli New Orleansi paev ja sellest kujunes vaga lobus ettevotmine. Viskasime lapsed Gonzalesesse ema juurde ja sealt soitsime otse edasi New Orleansi. Paeval tegime kiire tuuri Harrahs/Bourbon Street ja ohtuks olid sviidi piletid Hornetsi mangule. Sober andis mulle ja mu teisele sobrale koik 12 piletit nii et sviit oli meie paralt. Selleks ajaks kui sinna joudsime oli kaik juba paras sees ja tuju mangu jooksul ainult kasvas. Kuigi Hornets on see hooaeg masendav ja neil tegelikult millegi peale mangida enam ei ole, siis mangul kaia on ikkagi vaart kogemus ja lopuks teenisid nad veel voidu ka valja. Kui mang loppes votsime suuna tagasi Bourboni peale ja lopetasime yhes mu lemmik kohtadest, Pat O'Brian'si piano baaris. Hotelli joudsime ilmselt kuskil 3 paiku hommikul. Pyhapaev ei olnud koige kergem paev. Koigepealt soitsime labi Gonzalesest ja votsime peale lapsed ja sealt edasi naise vanemate poole kus oli v2hi keetmine. Koju joudsime alles hilis ohtul.
Eelmine nadalavahetus kutsus yks sopradest mind yhele heategevus yritusele. Yritus ise oli Trivia Night ja kohale tuli kuskil 40 6est voistkonda. Kui aus olla, siis ilmselt olen juba piisavalt vana ja voin oelda et sellised asjad pakuvad mulle nyyd juba tunduvalt rohkem lobu kui lihtsalt valjas kaimised. Voita seda meie voistkond siiski ei suutnud, aga yritus oli kohal kaimist vaart.
Pokker on viimased kaks nadalat lainud vaga hasti ja kui ma ei eksi, siis eelmine nadal oli mu selle aasta parim nadal. Ka pystitasin oma uue rekordi, kahjuks mitte voidu suurusega, aga pandud strattle suurusega($320). Paris lobus kui 5/10 mangust sai jarsku 5/10/20/40/80/160/320 :) Panen siia ka 2 pilti mis enda telefonist leidsin, ylejaanud ilmselt naise omas. Loomulikult ei pidanud ma ise vajalikuks keerata oma kaamerat manguplatsile ja teha pilti mangust mida tegelikult vaatama tulime :)

No comments: