Thursday, October 2, 2008

Masendav algus Oktoobrile

Eile viisime lapse lasteaeda kus ta kaib 2 korda nadalas ja peale seda oli teha paris palju asju. Nii monedki ostud ja olin otsustanud et lasen molemal autol ara vahetada paljud asjad(pidurid, rihmad jne.) Arvan et mehhaanikute poolt tommati suht suur kott pahe aga mis teha. Kui lopuks koju joudsin oli aeg sess teha. Peale 12 tundi ja elu koige masendavat sessi buyinnide poolest pidin leppima paris korraliku miinusega. Mang oli metsikult agressiivne ja kuigi suuremaid kasi vaadates oli mu keskmine equity 50%+ kui raha 2buyin+ pottides sisse laks, siis voitsin vahem kui 20% nendest pottidest :( Nii et peale esimest paeva oktoobris tuli seada eesmargiks ennast 10ndaks oktoobriks tasa saada, ehk siis paeva millal sober siia jouab. Tana tegin ainult 2 tunnise sessi ja see laks vaga hasti, aga isegi suur voit selle ajakohta jattis ikka tunde et pole piisavalt. Onneks tavaliselt peale suuremat miinuspaeva see miinuse jahtimise tunne kestab mul ainult paev voi kaks nii et kui jargmine kord mangin, siis ilmselt jalle koik ok. Homme lahen Thibodaux'sse kus saan hommikul golfirajal kokku sopradega ja ohtul on natuke asjaajamist. Laupaeval on mu yhe parima sobra kihlumispidu ja pyhapaeval ilmselt laheme kylla naise emale nii et ilmselt onneks pole isegi aega pokkerit mangida voi sellepeale moelda.

3 comments:

Rainman said...

Irw sul on ämmaga head suhted?

sven21 said...

Vaga head suhted. Mul on ammaga metsikult vedanud.

Anonymous said...

Hei!

Mis programmiga sa Omaha all-in EVd vaatad/näed?

Ja loomulikult edu!